11 Aug 2020

Juan Victor Chuquiruna Arteaga

Gisteravond is (schoon)vader Juan door de Heer thuisgehaald, na 17 dagen ziekte. Het leek eerst beter te gaan, maar het zuurstofgehalte daalde zondag ineens erg veel. Zijn lichaam was uitgeput. Hij werd 74 jaar. Hij was een fitte, vrolijke man. Hij is voorganger geweest. Als een vader voor velen, onder anderen voor de 9 kleinkinderen die bij hem woonden. Vorig jaar haalde hij Christy altijd van school totdat wij haar samen met Esther konden ophalen. Zij missen hem ook. Het is een groot gemis.

Vanochtend lazen we deze Psalm 147:3: Hij troost de bedroefde mensen. Hij verbindt hun wonden.
Laten we bidden voor de familie en vooral zijn vrouw, onze (schoon)moeder Rosalía

Anoche nuestro padre, suegro y abuelo Juan fue llevado a casa por el Señor, después de 17 días de enfermedad. Al principio parecía mejorar, pero el nivel de oxígeno de repente bajó mucho el domingo. Su cuerpo estaba agotado. Tenía 74 años. Era un hombre alegre y activo. Fue pastor. Como padre para muchos, incluidos los 9 nietos que vivían con él. El año pasado siempre recogía a Christy del jardín hasta que vayamos también por Esther. Ellas también lo extrañan. Es una gran perdida.

Esta mañana leímos este Salmo 147: 3: Él sana a los quebrantados de corazón y venda sus heridas.
Oremos por la familia y en especial por su esposa, nuestra mamá y suegra Rosalía.

1 comment:

  1. Ben je diepbedroefd? Maak je geen zorgen, laat DR ALABA je helpen om je ex terug te krijgen "Ik was 5 jaar getrouwd met twee kinderen en ik leefde gelukkig met mijn familie totdat het lelijk werd met mij en mijn man, wat ons bijna elke keer tot ruzies en ruzies leidt Het werd erger op het moment dat mijn man de scheiding aanvroeg. ik deed mijn best om hem van gedachten te laten veranderen en bij mij te blijven omdat ik met heel mijn hart van hem houd en ik mijn man niet wilde verliezen, alles. Hij verliet het huis en ging door met het aanvragen van echtscheiding, ik bad en probeerde alles, maar nog steeds werkte niets. De doorbraak kwam toen iemand me kennis liet maken met deze geweldige, geweldige toverspreuk genaamd DR ALABA, die me hielp op het einde ... ik ben nog nooit zo'n fan geweest van dit soort dingen, maar ik besloot het gewoon te proberen, want ik was wanhopig en had geen keus ... Hij deed de magie voor mij en zo ging zoals hij had beloofd en mijn man veranderde van gedachten en kwam thuis om bij mij en de kinderen te blijven romise om me nooit meer pijn te doen. we leven gelukkig zoals het was met de hulp van DR Alaba. Als je hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met DR Alaba via het e-mailadres: dralaba3000@gmail.com of via whatsapp: +2349071995123 ...,.,.,.,.,,,

    ReplyDelete

Leuk dat je meekijkt!

Wilfredo & Judith