26 Jun 2008

Een plaatje!

Hieronder een toeristische Fotos van Mij en Wil in NL... kan zo in een blad niet waar?

Deze week weer een typische Peruaanse week gehad: extreem: veel frustraties en hele leuke dingen op het werk. Moest twee dagen achter papieren aan zodat ik de halve maand mei en de halve maand juni toch kreeg uitbetaald. Maar het schijnt dat ze me toch nog willen hebben dus voor nu goed :). Woensadg weer naar Lima gegaan voor een cursus en zaterdagochtend terug voor de volgende cursus in Cajamarca. UFFF Oh. met een man of 15 de wedstrijd live gezien in een lux Hotel hier in de stad.... 7 Nederlanders en mn vader was er niet eens bij! De Nederlandse Ijscoman weet ze altijd bij elkaar te krijgen. we zijn ook 6 NLers die hier in Cajamarca wonen... kwam ik pas dus achter ha ha. Maar goed al onze steun heeft dus niet geholpen voor de uitslag :(

Vandaag naar de kerk en gemerkt dat ik ook hier gemist wordt: fijn hoor! Echt wel weer het gevoel thuis te zijn, zoals mijn nichtje Marisa zegt: Thuis is waar mijn familie is... dat is dus op verschillende plaatsten. we zitten nu op onze plek en bidden zodat God de toekomst zal leiden, want het is best onzeken en dat geeft spanning, maar leert je ook meer op God te vertrouwen en dat is weer een rijkdom.

Knuf Juud

1 comment:

  1. Olla!

    Leuk om zo weer eens wat over je te lezen!!
    Succes met je ondernemingen en God's rijke zegen toe gewenst!

    Diederik

    ReplyDelete

Leuk dat je meekijkt!

Wilfredo & Judith