16 Jun 2008

Ben weer op t werk :(

Nou gisteren pas hier in Cajamarca aangekomen... en nu al op het werk... een beetje duizelig door de hoogte misschien en niet onverdeeld gelukkig, maar wel heeeeeeeeeeeel erg dankbaar dat we veilig en met onze ruim 85 kilo door alles heen zijn gekomen en hier wat meer van mijn uitzet heb kunnen krijgen. Het is toch altijd een beetje dubbel en helemaal na jullie even dichtbij te mogen hebben zo snel weer afscheid nemen en weer in onze toch heel andere en minder gemakkelijke realiteit te komen. Zelfs voor Wil is dat zo. Maar dan heb je echt wel momenten dat je denkt: waar was ik hier nou ook al weer voor?? Daar moet ik nog even over nadenken dus. Toch ook fijn hier thuis te zijn met alle beestjes en mijn eigen kast en wat meer kleerkeuze ha ha. Maar goed, de wereld is groot maar mogelijkheden net zo, dus we blijven moed houden en ons plekkie zoeken. Morgen ga ik maar eens de Baas van HM opzoeken, want die is inmiddels veranderd en mijn "zaken" had ik met een andere geregeld, dus daar weer achteraan om te zorgen dat mijn terugkomst inderdaad door hen wordt ondersteund. Later meer, want het werkt is bijna allemaal blijven liggen, duzz werk aan de winkel! Knuf Juud

No comments:

Post a Comment

Leuk dat je meekijkt!

Wilfredo & Judith