5 Nov 2007

Verjaardagsbezoek!

Vanavond 7.00 PM onze tijd is Anja, een vriendin uit Nederland... nou ja, Friesland :) in Perú aangekomen en morgenochtend kan ik haar van het airport in Cajamarca ophalen... ja, ja, we hebben hier een vliegveldje ja!

Ik ben dubbelblij omdat ze er juist met mijn verjaardag is - 16 November - en het lang niet altijd lukt om er een leuke dag van te maken, gezien ik altijd vrienden mis... een logische consequentie van in verschillende landen en zelfs verschillende werelddelen voor langere tijd te hebben gewoond... verrijkend en tegelijkertijd verarmend ;)

Twee vriendinnen hadden het idee een actie te doen om wat financiële steun te geven gezien mijn loon natuurlijk lokaal is, en als ik een keertje naar NL wil kunnen, de uitgaven toch echt internationaal zullen zijn. Een tijdje geleden is mijn tas geroofd en daar zat naast een deel van mijn loon, mijn memory-stick met al mijn werk, ook mijn camera in - en jullie weten hoe erg ik van fotografie houdt! Het is me niet gelukt deze schade financieel bij te spijkeren en als mijn ouders in Cajamarca zijn, kan ik gelukkig altijd hun camera lenen, maar zoals bekend is, gaan ze ook veel het binnenland in.

Ik vind het niet alleen leuk te fotograferen, maar jullie ook middels deze foto´s op de hoogte te houden, want beelden zeggen vaak meer dan duizend woorden niet waar? Dus vond ik het leuk om, in plaats van "gewone" financiële steun te vragen, een nuttig verjaardagscadeau voor te stellen waaraan ieder een beetje kan bijdragen als hij/zij dat zou willen. Dit cadeau brengt Anja mee (in geloof) en hoop dat het dan langzamerhand terugbetaald kan worden (ook in geloof :)). Dit kan door storten op postbanknr: 6810280, J.A.Prakken te PERU.


Hier het plaatje van wat ik binnenkort hoop te gebruiken voor mooiere plaatjes :)



1 comment:

  1. Hey Judith,

    Leuk idee! Op deze manier kan ik toch mee doen aan een leuk (en nuttig) kadootje.
    Uiteraard verwachten we wel zo nu en dan een leuke foto te zien :)

    Heel veel liefs,

    Wouter Schuitema

    ReplyDelete

Leuk dat je meekijkt!

Wilfredo & Judith