25 Feb 2018

Nieuw kergebouw Sucre Celendin



Ik was nog maar 6 jaar toen mijn ouders ons als gezin naar Cajamarca en Sucre meenamen voor de inwijding van het kerkgebouw. Ik weet dat nog goed. Gisteren mochten we getuigen zijn van de inwijding van het nieuwe kerkgebouw in Sucre. Wederom met mijn ouders, maar dit keer ook samen met mijn man en twee dochters. Esther is nu ook 6 jaar. Wat bijzonder en wat een voorrecht deel te mogen zijn van dit geweldige werk en getuigen te zijn dat God voorziet. Gefeliciteerd Casa de Oracion en gefeliciteerd aan de voorganger Antonio.

Tenia solo 6 años cuando mis padres nos llevaron a mi y a mis hermanos a la fiesta espiritual de Sucre. Fue la inauguración del templo y lo recuerdo muy bien. Ayer pudimos ser testigos de la inauguración del nuevo templo en Sucre. Nuevamente con mis padres, pero esta vez también con mi esposo y mis hijas. Esther ahora también tiene 6 años. Qué emoción y qué privilegio ser parte de este gran trabajo y ser testigos de la mano proveedora de Dios en todo. ¡Felicidades Casa de Oración y felicidades Pastor Antonio!




No comments:

Post a Comment

Leuk dat je meekijkt!

Wilfredo & Judith