17 Nov 2008

Alweer een jaar verder...

Gisteren was het toch een beetje een extra feestdag, apart van zondag zijn, want ik vierde een jaartje ouder (en natuurlijk wijzer!) worden :) Toch best leuk om dat thuis te vieren, met ontbijt op bed, ouders aan het bed zingend en huisdieren met een strik om de nek. Daarna het middageten (hier de hoofdmaaltijd op een dag) met de ouders van Wil en mijn ouders in ons nieuwe huisje gevierd en ´s avonds een filmpje gekeken met zo´n 15 vrienden van mijn- en Wilfredo´s kerk samen: heel gezellig, en daar draait het toch om! De mails en SMSjes maakt de afstand tot jullie een beetje kleiner...

2 comments:

  1. Leuk om zo "mee te leven"... Je hebt lijkt me wel een gezellige verjaardag gehad. Ook leuk om zo wat fotootjes te zien van jullie huisje.

    dikke knuffel
    Hylke & Natasja

    ReplyDelete
  2. Hoi Judith. Het is wel een hele lange tijd dat wij elkaar gesproken hebben. Kwam uiteindelijk op jou internetsite terecht. Ik zou jou en je vriend graag hartelijk willen feliciteren met jullie verloving en natuurlijk niet te vergeten met jou verjaardag. Ik ben zeer benieuwd hoe het op dit moment met jou en jou familie gaat. Ik vind het erg interessant om te lezen dat jij op dit moment weer een tijd in Peru woont.

    Zou het erg leuk vinden om weer eens wat van jou te horen.

    Groeten, Je oude huisgenoot in Deventer Gerwin te Velde
    gtevelde1@hotmail.com

    ReplyDelete

Leuk dat je meekijkt!

Wilfredo & Judith